tisdag 28 januari 2014

Det som borde stå här

Här borde jag ha skrivit om hur fina vi var på My Dog. Hur underbart det är med alla vänner som ställer upp och borstar, badar, klipper, kör långväga och mycket mer för att vara närvarande på utställningar.  Tro inte annat än att jag är otroligt imponerad och stolt! 
Men jag måste erkänna att rapporter på sociala medier tar över rollen som "informations plats". Det känns lite som om jag publicerar gammalt...
Men jag ska ett bra tag i min egen nacke. Bilder kommer! Men...
Nu är det ett annat projekt som upptar mycket av min vakna tid. OM allt går i lås kommer jag under våren starta trim i Trollhättan. Det kommer bli spännande,  slitsamt och förhoppningsvis utvecklande och lönsamt. Så hav tålamod! Det kommer uppdateringar. Vi kommer para Saga så fort damen behagar löpa. Vi kommer försöka hitta lämplig hane till Aheri och öven till Anita för parningar så småningom. Dick stönade när jag hittade ett förslag 72 mil (en väg) i Norge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar